ذهن و هوش

کار کوچکی که می توانید برای بهبود وضع مالی انجام دهید

همه می خواهند یک زندگی عالی داشته باشند، هیچ کس نمی خواهد در حد متوسط ​​زندگی کند. فقط آینده خود را تصور کنید، بگویید 5 سال بعد، چه خواهید کرد و چه نوع زندگی خواهید داشت؟ موفقیت را مدنظر قرار دهید.

همه ما می ‌خواهیم زندگی بهتری داشته باشیم، با این حال، به تعویق انداختن کار را انتخاب می ‌کنیم و آگاهانه روی اهدافی که می‌ خواهیم در زندگی‌ مان به آن‌ ها برسیم کار نمی ‌کنیم.آموزش رایگان و کامل زبان روسی در سایت چرب زبان.

در اینجا 31 کار کوچک وجود دارد که می توانید هر روز برای بهبود خود انجام دهید…

1. پس انداز را به یک عادت روزانه تبدیل کنید

اگر می خواهید زندگی مالی خود را بهبود ببخشید، یکی از ساده ترین راه ها این است که پس انداز را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. بله، هر روز بخشی از پول خود را پس انداز کنید. لازم نیست مقدار زیادی باشد، هر مبلغی انجام خواهد شد، حتی اگر فقط 1 دلار باشد.بهترین موسسه زبان در تهران

شما باید درک کنید که این عادت است که اهمیت دارد، نه مقدار. اگر می توانید پس انداز روزانه 1 دلار را به عادت تبدیل کنید، می توانید در آینده نزدیک پس انداز بیشتر را نیز به عادت تبدیل کنید. اما باید از کوچک شروع کرد و از اینجا رشد کرد. در اینجا یک مقاله خوب در مورد پس انداز پول وجود دارد که باید بخوانید.

2. یک مربی در محل کار پیدا کنید

هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید و اگر در مورد رشد جدی هستید، باید از یک مربی یا مربی استفاده کنید تا شما را راهنمایی و پشتیبانی کند. به ورزشکاران برتری مانند یوسین بولت، کوبی برایانت، لیونل مسی و غیره نگاه کنید، آنها بسیار موفق هستند، با این حال، هنوز مربیانی دارند که آنها را راهنمایی کنند. تهیه شکلات داغ در خانه جزو این مهارت های شیرین است.

بنابراین، اگر بهترین بهترین ها به قدرت مربیگری و راهنمایی اعتقاد دارند، چه چیزی باعث می شود فکر کنید به آن نیاز ندارید؟ چه در حرفه، مالی یا تجارت شما، شخصی را پیدا کنید که بتواند شما را در دستیابی به اهدافتان راهنمایی و حمایت کند.

4. هزینه های خود را پیگیری و بودجه بندی کنید

شما نمی توانید آنچه را که اندازه گیری نمی کنید بهبود بخشید. تنها زمانی که شروع به ردیابی هزینه های خود کنید، خواهید فهمید که پولتان کجا می رود. ممکن است ایده ردیابی هزینه های خود و ایجاد بودجه را دوست نداشته باشید زیرا چیز زیادی ندارید، اما این دقیقاً برعکس است.

به این دلیل است که شما اندازه گیری نمی کنید، به همین دلیل است که چیز زیادی ندارید. هنگامی که شروع به پیگیری هزینه های خود و ایجاد بودجه می کنید، بیشتر خواهید داشت. در مورد آن فکر کنید، اگر نمی دانید چگونه 100 دلار را مدیریت کنید، آیا فکر می کنید می توانید 10000 دلار را در آینده مدیریت کنید؟

5. قانون 90/90/1 را تمرین کنید

من این قانون را از کتاب پرفروش رابین شارما، The 5 AM Club یاد گرفتم. سر شارما روش بسیار قدرتمندی را برای دستیابی به نتایج خارق العاده در زندگی به اشتراک می گذارد و درک آن آسان است:

برای 90 روز آینده، 90 دقیقه اول روز کاری خود را به بهترین فرصت زندگی خود اختصاص دهید. هیچ چیز دیگر. هیچ حواس پرتی فقط آن پروژه را انجام دهید عادت زنانه.”

به مدت 90 روز، از 90 دقیقه اول برای رسیدن به هدف شماره 1 خود استفاده کنید. فقط به این قانون قدرتمند پایبند باشید و تصور کنید بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد. با استفاده از این قانون می توانید به هر هدف بزرگی که می خواهید برسید.

6. سرمایه گذاری یا ایجاد یک تجارت جانبی را بیاموزید

شرط می بندم که نمی خواهید فقط به یک منبع درآمد وابسته باشید، درست است؟ شما می خواهید تا جایی که می توانید یاد بگیرید و در عین حال ترجیح می دهید چندین منبع درآمد داشته باشید، اینطور نیست؟ به همین دلیل است که باید یاد بگیرید که در صورت امکان سرمایه گذاری کنید و یک تجارت جانبی ایجاد کنید.

این کتاب 10% کارآفرین را بخوانید و متوجه خواهید شد که چگونه می توانید تنها با سرمایه گذاری 10% از درآمد و زمان خود یک تجارت جانبی راه اندازی کنید. صرف نظر از اینکه در حال حاضر به صورت تمام وقت کار می کنید یا یک کسب و کار را اداره می کنید، باید 10 درصد از سرمایه و تلاش خود را در پروژه دیگری قرار دهید.

7. بدهی های غیر ضروری را پرداخت کنید

آیا شما بدهکار هستید؟ اگر هستید، برای پرداخت آن سخت کار کنید. شما نمی خواهید وارد بدهی های غیر ضروری شوید. در دنیای امروز، مردم برای خرید چیزهایی که واقعاً به آنها نیاز ندارند، پولی را خرج می‌کنند.

اگر عادت بد خرج کردن هر سکه ای را داشته باشید، نمی توانید به موفقیت مالی برسید. شما باید یاد بگیرید که به دلیل عادت بد خرج کردن خود، به جای بدهی شدن، از بدهی خود استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا