فرهنگی و هنری

7 بلاگر هلندی در سال 2022

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، نادیده گرفتن اینفلوئنسر مارکتینگ غیرممکن است. ما فهرستی از تعدادی از اینفلوئنسرهای بزرگ هلندی که بخشی از جامعه Influo ما هستند را گردآوری کردیم.

یافتن اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی می تواند برای برندها دشوار به نظر برسد. بنابراین، Influo به ساده‌سازی فرآیند یافتن بلاگر برای برند شما کمک می‌کند. من می خواهم با یکی از اینفلوئنسرهای Influo کار کنم، چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟

برای شروع، ما این لیست را با 7 بلاگر هلندی برتر Influo در سال 2022 تهیه کردیم.

15 بلاگر هلندی برتر سال 2022

1. Rianne Meijer

  • #فالوور: 1.5 میلیون
  • تمرکز: طنز، مد، زیبایی، سفر

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ اولین نفر در لیست اینفلوئنسرهای هلندی ما Rianne Meijer است. ریان بیشتر به خاطر پست های اینستاگرامش در مقابل واقعیت شهرت دارد. استایل او واقعاً ساده است و پیروانش را به رویاهای بزرگ ترغیب می کند. او عاشق کار با برندهایی است که با هویت او همخوانی دارند. ریان همیشه در تلاش است تا با فالوورهای خود صادق و واقعی باشد. به همین دلیل است که می گوید: «هر چه طبیعی تر، بهتر؛» او می خواهد باور کند که مردم از او پیروی می کنند زیرا می توانند خود را با او بشناسند. حس شوخ طبعی و تحقیر نفس او قطعا به این امر کمک می کند.

آینده؟ ریان دوست دارد برند لباس راحتی خود را بیشتر توسعه دهد. علاوه بر این، او مطمئن است که همچنان به عنوان خود طنزآمیز خود در اینستاگرام زیاد پست می گذارد.

2. Juultje Tieleman

  • #فالوور: 1 میلیون
  • تمرکز: مد، سفر، سبک زندگی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ Juultje تصاویر زیبایی را از سرتاسر جهان منتشر می کند، اما در مورد زندگی خود بسیار ساده است. او علاوه بر اینستاگرام، در یوتیوب نیز فالوورهای زیادی دارد که در آن ویلاگ هایی ایجاد می کند که به دنبال کنندگانش نگاهی اجمالی به زندگی او دارند. در سال 2019، او در مستند “من اینفلوئنسر هستم” دیده شد که در آن درباره زندگی خود به عنوان یک بلاگر و ناامنی هایی که با آنها سر و کار دارد صحبت کرد.

آینده؟ علاوه بر ایجاد محتوای آنلاین، Juultje عاشق آواز خواندن است. او در آینده می خواهد روی حرفه خود به عنوان یک خواننده تمرکز کند. استعدادی که مدتی است از آن دریغ کرده است. https://www.instagram.com/juultjetieleman/?hl=en

3. پولابور

  • #فالوور: 308 هزار
  • تمرکز: سفر، سبک زندگی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ پولینا که به سفر در سراسر جهان معتاد شده بود، تصمیم گرفت تجربیات خود را در اینستاگرام و سبک زندگی و وبلاگ مسافرتی خود Polabur به اشتراک بگذارد. او دوست دارد از تجربیات خود در وبلاگش مکان هایی را برای اقامت یا غذا خوردن توصیه کند. پولینا اصالتاً اهل روسیه است، قبل از نقل مکان به آمستردام، که پایگاه پیروان روسی او را توضیح می دهد.

آینده؟ پولینا خوشحال است که خود را یک وبلاگ نویس حرفه ای می نامد و در حالی که محتوای زیبا ایجاد می کند به سراسر جهان سفر می کند.

4. جلینا دتمار

  • #فالوور: 297 هزار
  • تمرکز: داخلی، DIY

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ جلینا در سال 2016 یک مزرعه قدیمی را با همسرش خرید. او به همراه تمام خانواده‌اش آن را به خانه رویایی خود در یک اتاق تبدیل می‌کند. جلینا علاقه زیادی به استایل داخلی دارد و اشتیاق خود را در اینستاگرام با فالوورهایش به اشتراک می گذارد. محتوای او شما را ترغیب می کند تا در کمترین زمان ممکن فضای داخلی خانه خود را دوباره بازسازی کنید. خوشبختانه او وبلاگی دارد که در آن گهگاه کارهای DIY را پست می کند تا بتوانیم خلاقیت های زیبایی شناسی او را در خانه بازسازی کنیم.

آینده؟ جلینا و همسرش دوست دارند یک B&B با خانه ای داشته باشند که در آن فعالیت های گروهی مختلفی مانند کارگاه های آشپزی ارائه دهند. جلینا همچنین مایل است بیشتر به عکاسی بپردازد.

5. لیزی ون در لیخت

  • #فالوور: 271 هزار
  • تمرکز: مد، مسافرت، زیبایی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ آیا نیاز به الهام بخشی از لباس دارید؟ دیگه نگو در اینستاگرام می‌توانید لباس‌های رنگارنگ و شیک لیزی را پیدا کنید. لیزی حرفه ای استایلیست و خط لباس مخصوص به خود به نام کافه نویر دارد. او مرتباً با برندهای مد مانند Louis Vuitton، The Kooples، Mango، Calvin Klein، Sony، YSL Beauty و Nike همکاری می کند. او علاوه بر لباس های زیبا، به دنبال کنندگانش نگاهی اجمالی به زندگی شخصی خود نیز می دهد. او عاشق سفر و کشف مکان های جدید است. در سال 2021، لیزی کتابی به نام «داستان های ایبیزا» نوشت که راهنمای نهایی سفر بعدی شما به جزیره است.

آینده؟ لیزی همچنان تصاویری از لباس های بد بو و سفرهای خیره کننده خود را منتشر می کند. او در سال 2021 مادر شد و از آن زمان دختر بچه اش شروع به ورود به خوراک او کرد.

6. لیان گالیارد

  • #فالوور: 244 هزار
  • تمرکز: مد، زیبایی، سبک زندگی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ مطمئناً Basic همیشه خسته کننده نیست و لیان کسی است که آن را ثابت می کند. لیان که بیشتر به خاطر سبک خیابانی ابتدایی و در دسترسش شناخته شده است به دنبال کنندگانش نشان می دهد که چگونه شیک بپوشند. در سال 2012، لیان پس از اینکه می خواست محتوایی مطابق با علاقه شخصی خود ایجاد کند، وبلاگی را راه اندازی کرد: مد. از آن زمان او شغل خود را در بازاریابی رها کرد و اینستاگرام را به حرفه تمام وقت خود تبدیل کرد. پس از مدتی، لیان متوجه شد که در کنار مد و دوست پسرش ریک، عشق دیگری در زندگی خود دارد:

او عاشق سفر است بنابراین او تمام وسایل خود را فروخت، به جز کیف شانل، او می داند چه چیزی مهم است. پس از آن سفر به سراسر جهان در حالی که تجربیات خود را با فالوورهایش به اشتراک می گذاشت، مورد توجه لیان قرار گرفت.

آینده؟ او مدتی در سیدنی زندگی کرد اما اکنون به گرونینگن، هلند بازگشته است. در سال 2021، او Studio Lian Galliard را تأسیس کرد، یک آژانس خلاق برای دیده شدن اجتماعی و برندسازی، با تمرکز بر اینستاگرام. https://soft98.ir/android/communication/13874-instagram-b0-95.html

7. کیم تر استج

  • #فالوور: 230 هزار
  • تمرکز: تناسب اندام، زیبایی، سبک زندگی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ یکی دیگر از اینفلوئنسرهای هلندی مورد علاقه ما، کیم تر استگ است. حدود دو سال پیش، کیم شروع به تمرکز بر روی سفر سلامتی خود کرد و علاقه زیادی به تناسب اندام پیدا کرد. در حال حاضر، او فالوورهای خود را به سفر خود می برد و به آنها انگیزه می دهد که سالم بمانند. در ابتدا، کیم به عنوان یک تولید کننده محتوای زیبایی شروع به کار کرد. او حتی مجموعه لوازم آرایش خود را به نام Meraki Cosmetics دارد. https://honarfardi.com/women-skills/makeup-tutorial/websites-to-buy-makeup/

آینده؟ او اخیرا پادکست خود را با نام “ownyourmind” راه اندازی کرده است. او در پادکست در مورد تجربیات زندگی خود، بهبود خود و یافتن خود صحبت می کند. معنویت موضوع دیگری است که به طور مکرر مورد توجه قرار می گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا