ذهن و هوش

بهترین توصیه ازدواج برای سال اول ازدواج چیست؟

چه چیزی به شما کمک می کند اولین سال زندگی مشترک خود را طی کنید؟

درک پیشینه خانوادگی متفاوت همسرتان و نحوه تربیت او مهم است، زیرا این موضوع انتظارات را برآورده می‌کند.

این توصیه ازدواج، همراه با چند نکته دیگر، چیزی است که ا آرزو دارید قبل از ازدواج بدانید. مشاوره قبل از ازدواج دریافت کنید، جنبه های زندگی زناشویی شما را شگفت زده می کند.

همانطور که برای زندگی فراتر از عروسی آماده می شوید، به این فکر کنید که زوج ها آرزو دارند قبل از اینکه به عنوان زن و شوهر با هم زندگی کنند، چه چیزی را می دانستند.

سبک ارتباطی همسرتان را یاد بگیرید

هر دو زوج آرزو دارند قبل از اولین سال ازدواج بیشتر در مورد سبک های ارتباطی بدانند.

جی سی می گوید: «یکی از چیزهایی که انتظارش را نداشتم سطح ارتباطی بود که باید داشته باشید. «و درک شما از شیوه ارتباط آن شخص. و همچنین، گاهی اوقات چیزهایی وجود دارد که در ترجمه گم می شوند، بنابراین مهم است که سؤالات روشن کننده ای بپرسید، “هی، می توانم آنچه شما گفتید را تکرار کنم؟” به این ترتیب اگر چیزی را اشتباه متوجه شدم، می توانید مرا اصلاح کنید.»

هدر موافق است. این بسیار مهم است که بدانید چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، به خصوص به این دلیل که هنگام زندگی مشترک مسائلی پیش می آید که هرگز در زمان قرار ملاقات تجربه نکرده اید. در غیر این صورت، می توانید به بن بست برسید.»

نوح می‌گوید که او و هدر دریافتند که چقدر متفاوت با هم ارتباط برقرار می‌کنند: «من باید یاد می‌گرفتم که چگونه با او ارتباط برقرار کنم، نه آن‌طور که من چیزها را دریافت می‌کنم. من رک و پوست کنده به عیب می پردازم.» هدر می گوید که او برعکس است. وقتی لازم است مستقیم صحبت نمی‌کنم، زیرا نمی‌خواهم احساسات کسی را جریحه‌دار کنم. من می خواهم صلح را حفظ کنم.»

انتظارات خود را در نظر بگیرید

ساندرا می‌گوید که انتظار داشت سال اول ازدواجشان راحت‌تر از آنچه بود، باشد. او می‌گوید: «شاید فکر کنید که هرگز با هم بحث نمی‌کنید یا این‌قدر آسان خواهد بود. «حتی اگر فکر می‌کنید که در رابطه‌تان عالی عمل می‌کنید، متاهل بودن سطح دیگری از تعهد را نشان می‌دهد. و زندگی مشترک سخت است. این عالی است زیرا هر روز باید با هم بخوابید و با هم بیدار شوید، اما بین این دو چیز سخت است.»

و سورپرایزهای دیگری برای ساندرا وجود داشت. پس از نقل مکان به ایالت زادگاه شوهرش، متوجه شد که ناخودآگاه “انتظار داشت که او همه چیز من باشد – نه فقط اولویت من.”

هدر زوج‌های نامزد را تشویق می‌کند تا قبل از اولین سال ازدواج، تا آنجا که می‌توانند درباره انتظاراتشان صحبت کنند. این یکی از توصیه های مفیدی بود که یک زوج مربی به او و همسرش منتقل کردند. «در مورد انتظارات مالی صحبت کنید – بودجه چقدر خواهد بود، چه کسی صورت حساب ها را انجام می دهد – و همچنین اینکه چه کسی قرار است هر شب شام بپزد. هر دوی شما، یکی از شما؟ آیا شما مسئولیت ها را تقسیم خواهید کرد؟»

متوجه باشید که تنظیماتی وجود خواهد داشت

نوح به تازه ازدواج کرده ها توصیه می کند که در ابتدا «انتظار داشته باشند که ناراحت شوند»، زیرا شما با کسی زندگی می کنید که با شما متفاوت است. “مثل زمانی است که با یک هم اتاقی زندگی می کردید. نوح می‌گوید: «آن‌ها همیشه خصلت‌های کوچکی دارند که شبیه زندگی شما نیست. «زندگی شما قبل از ازدواج بعد از ازدواج مثل قبل نخواهد بود. مردم به روش های مختلف با آن برخورد می کنند. برخی ممکن است آزرده یا ناامید شوند. شما فقط باید انتظارش را داشته باشید و به شریکتان لطف کنید.»

ساندرا می‌گوید که متوجه نشده بود که او و جی. J.C مثالی ارائه کرد: “یک نفر ممکن است بخواهد هر روز رختخواب را مرتب کند و یک نفر ممکن است نخواهد.”

ساندرا همچنین با شروع زندگی با ج. این چیزها وجود دارد که فکر می‌کردم در آنها خوب هستم، اما ازدواج واقعاً آن را آزمایش می‌کند – به روشی خوب.»

جی سی متوجه شد که باید بپذیرد که همسرش می‌خواهد کارهایی را برای او انجام دهد، زیرا اینگونه عشق خود را به او نشان می‌دهد. «دادن و گرفتنی وجود دارد که بسیار زیباست. این چیزی است که من باید یاد می گرفتم. من باید غرورم را زمین بگذارم و بگویم، می دانید چیست؟ می گذارم به من خدمت کند.»

بدانید که ازدواج عالی است

نوح و هدر می گویند که آنها تحت تأثیر منفی توصیه های ازدواج بسیاری از افراد خوش نیت بودند که به آنها می گفتند ازدواج چقدر سخت است.

هدر می‌گوید: «این باعث ترس در قلب من شد، زیرا همیشه این توصیه را از افراد کلیسای خود می‌شنیدم. من این ترس را داشتم که بخواهم آن را خراب کنم، اینکه چند هفته بعد سخت خواهد بود، و این به هیجان من در مورد آن آسیب می رساند.

نوح می گوید مردم نیز باید از نعمت ازدواج شریک شوند. او می‌گوید: «می‌دانم که آن‌ها تلاش می‌کنند توقع‌هایی را ایجاد کنند، اما فکر می‌کنم گاهی اوقات افراد به جای خوش‌بینانه، با دیدگاهی بدبینانه وارد ازدواج می‌شوند. “البته مشکلاتی وجود دارد، اما ازدواج عالی است، و خوبی ها بر بدی ها بیشتر است. به جای اینکه انتظار داشته باشید همه چیز بد باشد، برای عالی بودن آن تلاش کنید. نسل ما دیدگاهی منحرف از ازدواج دارد، زیرا بسیاری از مردم فقط در مورد چیزهای سخت صحبت می کنند، اما لزوماً تصویر بخش خوب آن یا دلیل خوب بودن آن را ترسیم نمی کنند.

جی سی احساسات نوح را در مورد لذت ازدواج تکرار می کند. “من فکر می کنم ازدواج بزرگتر از آن چیزی است که شما همیشه انتظار دارید، و به خصوص زمانی که خداوند در آنجا کار می کند.”

ساندرا موافق است. با وجود اینکه او انتظار نداشت این همه تنظیمات را انجام دهد، اما انتظار نداشت که به اندازه او شادی را تجربه کند. او می‌گوید یک روز او و جی سی «مستقیم 45 دقیقه خندیدند». من انتظار عمق شادی و آرامش و خنده را نداشتم – و عشق. نمی‌دانستم می‌توانم چنین کسی را دوست داشته باشم.»

این توصیه ازدواج را امتحان کنید

از ولخرجی در ماه عسل خود نترسید. هدر می‌گوید: «همان‌طور که کشیش ما گفت، وقتی بچه ندارید، تازه ازدواج کرده‌اید، همه احساسات بسیار تازه و جدید هستند – و عشق کاملاً رسیده است، یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد. . “بنابراین ما غرق شدیم، و این یک خاطره واقعا شیرین است که تا آخر عمر آن را حفظ خواهیم کرد.” نوح می گوید که او و هدر عادت های صرفه جویانه خود را برای آن سفر ویژه کنار گذاشته اند. او توضیح می‌دهد: «ما شکست خوردیم یا بدهکار نشدیم. اما ما کارهایی را که می‌خواستیم انجام دادیم و نگران نبودیم.»

کارهای کوچک برای یکدیگر انجام دهید. رنگ مورد علاقه همسرتان را به خاطر بسپارید، برای او قهوه بیاورید و راهی برای خوشحال کردن به او بیابید. جی سی می گوید: «از در آغوش گرفتن تا یک هدیه کوچک یا یک عمل خدماتی مانند ماساژ پا – چیزهای کوچک معنی زیادی دارند. “و آنها واقعاً جمع می شوند.”

توصیه اصلی J.C این است که خداوند را در رابطه خود داشته باشید، شریک زندگی خود را محترم بشمارید و فروتن باشید. او می‌گوید: «آنقدر متواضع باشید که بپذیرید اشتباه می‌کنید، و آنقدر متواضع باشید که در مواقع لزوم صحبت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا