دسته‌بندی نشده

مشاغلی که تعطیلات زیادی دارند

مشاغلی وجود دارد که تعطیلات زیادی برای سفر به شما می دهند. در این مشاغل احتیاج نیست هر روز و هر 24 ساعت به سر کار بروید. تعدادی از این مشاغل را می توان در خانه، سفر و با اینترنت انجام داد. بنابراین در اینجا بهترین مشاغلی که به شما امکان می دهند در تعطیلات سفر کنید را معرفی می کنیم.

معلم

کار کردن به عنوان معلم به شما پاداش تعطیلات سخاوتمندانه می دهد. در حالی که واقعیت این است که شما احتمالا در برخی از این تعطیلات کار خواهید کرد، شما این نعمت را دارید که انتخاب کنید این کار را کجا انجام می دهید.

مدرس دانشگاه

کار به عنوان مدرس دانشگاه نیز به شما مرخصی کافی برای سفر می دهد. در حالی که تعطیلات احتمالاً به اندازه یک معلم مدرسه سخاوتمندانه نخواهد بود، احتمالاً چند هفته در سال فرصت سفر خواهید داشت. به علاوه، می توانید برای کنفرانس ها، تحقیقات و همکاری های بین المللی به خارج از کشور سفر کنید.

نماینده آژانس مسافرتی

یک آژانس مسافرتی که اغلب از آن به عنوان تعطیلات تفریحی نیز یاد می شود، کار فوق العاده ای است که به شما امکان سفر را می دهد، به این دلیل که نه تنها معمولا در یک کشور خارجی زندگی می کنید، بلکه اگر در یک مقصد فصلی مستقر باشید، بخشی از سال را نیز از دست می دهید.

میزبان ایربی ان بی

همانطور که در پست خود در مورد بزرگ ترین مشاغل در سفر و گردشگری توضیح دادم، میزبانی ایربی ان بی بسیار محبوب شده است.تنها چیزی که نیاز دارید سرمایه کافی برای خرید اولین ملک است و سپس می توانید درآمد خود را برای خرید املاک بیشتر سرمایه گذاری کنید تا درآمد کافی برای زندگی داشته باشید.

طراحی سایت و گرافیک

اگر در وب سایت یا تجارت طراحی گرافیک کار می کنید، وقتی صحبت از مشاغلی می شود که به شما امکان سفر می دهند، می خندید! این مشاغل، که در آن شما وب سایت یا گرافیک طراحی می کنید، عمدتاً از رایانه شما انجام می شود، به این معنی که شما می توانید از هر کجای دنیا کار کنید!

در حال سقوط

ترک تحصیل شغل دیگری است که در سال های اخیر محبوب تر شده است.ایده ساده است – شما محصولات را با قیمت پایین می خرید (معمولا با استفاده از شرکتی مانند علی اکسپرس)و آن ها را در فروشگاه آنلاین خود برای کسب سود می فروشید.

عکاس

یکی دیگر از بهترین مشاغلی که به شما امکان سفر می دهد، عکاسی است. شما می توانید به عنوان یک عکاس سفر کار کنید یا می توانید از چیز دیگری عکاسی کنید، اما تا زمانی که این شغل شامل سفر باشد، در اینجا برنده هستید!

آژانس مسافرتی آنلاین

آژانس های مسافرتی آنلاین نیز در سال های اخیر رونق گرفته اند. روزهای قدم زدن در یک فروشگاه خیابانی و مرور بروشورهای تعطیلات گذشته است، اکنون تنها کاری که باید انجام دهیم این است که مقصد انتخابی خود را در گوگل جستجو کنیم و روی کتاب کلیک کنیم! امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی آنلاین وجود دارند که از خانه یا از هر نقطه از جهان که انتخاب می کنند فعالیت می کنند!

صاحب خانه

آیا شما مالک یک ملک هستید؟ اگر بله، ساده است – فقط آن را اجاره کنید و از درآمد آن زندگی کنید. این می تواند به خصوص اگر ملک شما در یک منطقه گران قیمت مانند لندن قرار داشته باشد یا اینکه مالک چندین ملک باشید، می تواند سودآور باشد.

دستیار بازاریابی از راه دور

بسیاری از بازاریابی ها به صورت آنلاین حرکت کرده اند و بنابراین موقعیت های راه دور زیادی در بازاریابی وجود دارد. چه مدیر رسانه های اجتماعی یا یک دستیار بازاریابی باشید، برخی از نقش ها این روزها 100٪ آنلاین هستند، به این معنی که آنها مشاغل عالی هستند که به شما امکان سفر می دهند!

خالق محتوای دیجیتال

این روزها محتوای دیجیتال زیادی در دنیا وجود دارد؛ چه وبلاگ نویس باشید، چه کتاب های الکترونیکی بنویسید و چه محتوای آموزشی را به صورت آنلاین برای مدارس توسعه دهید، فرصت های زیادی در تولید محتوای دیجیتال وجود دارد.

توسعه دهنده وب/نرم افزار

برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارهای بسیار زیادی وجود دارد و کسی باید آنها را توسعه دهد! این نقش‌ها تقریباً به‌طور کامل آنلاین هستند، که آنها را به شغل‌های عالی تبدیل می‌کند که به شما امکان می‌دهد به دنیا سفر کنید!

تریدر

نمی توان از مشاغلی که تعطیلات زیاد دارند نام برد اما اشاره ای به سهام و رمزارزها نداشت. تریدرها با کار خود تجارت می کنند – آن ها بازار را خوب می شناسند و در زمان هایی تجارت استراتژیک می کنند که بیش ترین سود را برایشان خواهد داشت. معمولا تردر شغل دیگری ندارد و ساعات طولانی در مقابل سیستم هستند تا بتوانند از نوسانات سود لازم را کسب کنند. تریدر، اوضاع موجود در بازار مالی را تجزیه و تحلیل می‌کند و با توجه به آن ها، معاملات را انجام می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا