روانشناسی

چگونه مرد باشیم: 17 ویژگی برای تعریف مردانگی آنطور که باید باشد

ممکن است فکر کنید که می دانید چگونه مرد باشید، اما آیا می دانید؟ اگر از خود می‌پرسید که واقعاً چه چیزی در دنیا برای ایجاد احترام لازم است، در اینجا پاسخ شماست. نورپردازی در عکاسی

یک مرد واقعی فقط یک مرد خوش صحبت یا مردی نیست که سعی می‌کند خود را با او هماهنگ کند. او کسی است که همیشه با هیبت و احترام به او نگاه می‌شود. و بله، او قطعاً راه خود را در مورد زنان نیز می داند. بنابراین، برای دانستن چیزهایی که باید بدانید و ویژگی‌های مرد بودن را بخوانید.

افراد زیادی وجود دارند که فقط وجود دارند یا دائماً نگران راه هایی برای تحسین و دوست داشتن هستند. اما برای چند مرد واقعی، جلب توجه و احترامی که سزاوار آن است، به طور طبیعی اتفاق می‌افتد.

آیا تا به حال با مردی برخورد کرده اید که باعث شود کمتر مرد باشید؟

برای اینکه یک مرد واقعی به معنای واقعی باشید، نیازی ندارید مانند یک مرد آلفا یا کسی که تسلط دارد رفتار کنید. فقط باید خودت و مردی با تمام تعریف مردانه اش بشی.

یک مرد واقعی پوست عمیقی ندارد. مردان واقعی در درون آفریده شده اند و فقط از بیرون به آنها کمک می کنند.

اگر واقعاً می خواهید یک مرد واقعی باشید که به عنوان یک جنتلمن خوب مورد احترام است، در اینجا تمام ویژگی های یک مرد واقعی وجود دارد که باید آنها را با شخصیت خود ترکیب کنید.

این چیزی نیست که بتوان آن را در یک روز تغییر داد، اما تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که راه درستی را طی کنید تا به مردی تبدیل شوید که تمام چیزی است که واقعا باید باشد.

1. اصول خود را داشته باشید:

این مربوط به این است که شما چه کسی هستید. آیا در زندگی اصولی دارید؟ آیا چند قانون و کدهای اخلاقی که به آن اعتقاد دارید ایجاد کرده اید؟ مرد اصولی مردی است که به وضوح باور خود را درست و غلط تعریف می کند و به آن پایبند است.

آیا تا به حال می توانید کسی را برای پول فریب دهید؟

یک مرد اصولی، مردی است که منشور رفتاری محکمی دارد. چون زندگی دائماً در حال تغییر است، این موضوع به سنگ نمی خورد، اما او به خوبی با وجدان خود وصل است تا درست و نادرست را تشخیص دهد. عادت های بد

2. همین قوانین در مورد او جاری است:

اکثر مردم جهان حتی این قانون را درک نمی کنند. یک مرد واقعی از قانون جهانی پیروی می کند که در مورد دیگران و خود اعمال می کند.

اگر از کسی انتظار دارد که به خاطر تأخیرشان عذرخواهی کند، وقتی دیر کرد هم باید همین کار را بکند. اگر می‌خواهد زنش از نگاه کردن به مردان اجتناب کند، باید از نگاه کردن به زنان دیگر نیز اجتناب کند.

یک مرد واقعی مغرضانه نیست و قوانین متفاوتی برای خود و دیگران وضع نمی کند.

6 ways for men to appear more confident and successful

3. قول او قول اوست:

اگر می خواهید بدانید که چگونه مرد باشید، روی قول خود بایستید.

وقتی مرد قول می دهد، حرفش بلوط است. او هر چه باشد کنارش می ایستد. بسیاری از مردم ممکن است این منطق را درک نکنند، اما اگر راهی وجود نداشته باشد که بتواند به قول خود وفا کند، هر کاری که می تواند انجام می دهد تا به قولی که داده پایبند بماند.

4. مرد واقعی جوانمرد است

یک مرد واقعی می داند که چگونه با یک زن رفتار کند. با همسر یا دوست دخترش با عشق و محبت رفتار می کند و همیشه با او و سایر زنان زندگی اش جوانمردانه رفتار می کند.

او ستون قدرت زنش است و نیازها و خواسته های او را برآورده می کند.

5. احترام و تواضع

یک مرد واقعی متواضع و مهربان است. اما با این حال، او دارای هاله ای از اقتدار است که مطمئن و قاطع است.

او همیشه به همه اطرافیانش احترام می گذارد، مگر اینکه رفتار آنها مستلزم برخورد متقابل بی ادبانه باشد. او نسبت به زنان در هر سنی مودب است و هرگز با آنها بدرفتاری نمی کند و باعث می شود که آنها احساس توهین کنند.

6. یک مرد واقعی رویاهایی دارد

رویاها و آرزوهای خود را با اشتیاق و سخت کوشی دنبال کنید. یک مرد واقعی وقف رویاهایش است، اما در عین حال، از قول هایی که به کسی که دوستش دارد، غافل نمی شود.

مهم نیست چقدر مشغول هستید، اگر می خواهید بدانید چگونه یک مرد واقعی باشید، برای کسانی که دوستشان دارید، وقت بگذارید.

7. پیچیده و خوش لباس

یک مرد واقعی به مواد آرایشی و روتین های مراقبت از پوست معتاد نیست، اما می داند که خودش را تمیز و مرتب کند. او خوب لباس پوشیده است و به لباس خود توجه می کند.

و اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید یک مرد واقعی باشید، آن عطرهای مردانه را به کار ببرید که باعث می شود احساس کنید و مردانه تر به نظر برسید.

8. او از دنیای خود آگاه است

یک مرد واقعی نادان نیست. او از همه چیز اطراف خود آگاه است و امور جاری را که برایش مهم است پیگیری می کند.

او باهوش است، مردی از جهان است، و کسی است که می توان به او اعتماد کرد تا وقتی از او خواسته شود توصیه خوبی می کند.

9. مرد خوش اخلاق است

وقتی مجبور هستید می توانید خونسرد باشید، اما وقتی کسی را می بینید که واقعاً نیازمند است، سخاوتمند و بخشنده باشید.

اگر به کسی مدیون نیستید، موظف نیستید که بی دلیل به کسی کمک کنید. یک مرد واقعی به نیازمندان کمک می کند، اما نه زمانی که آنها بتوانند به خودشان کمک کنند.

10. مصمم باشید

یک مرد واقعی مصمم است. او پرشور و به رویاها و آرزوهایش وفادار است.

او در اطراف مشکلات یا موانع قدم بر نمی دارد. او حرکت های خود را برنامه ریزی می کند و ایده های خود را با اطمینان و قاطعیت اجرا می کند.

11. او بلند راه می رود

یک مرد واقعی مانند یک دزد قوز نمی کند یا در کمین نیست. حضورش را احساس می کند و با فضل و اطمینان قدم بر می دارد. او به خود احترام می گذارد و نیازی به ظاهر نرم یا ضعیف در مقابل شخص دیگری احساس نمی کند.

12. یک مرد واقعی مخفی کار نیست

در ارتباطات یا رفتارتان مبهم یا مخفی کار نباشید. مرد واقعی بیل را بیل می نامد و همیشه روراست و راستگو است، مگر اینکه نیازی به کتمان حقیقت ببیند.

او از ناراحتی پاهایش را جابجا نمی کند و برای پوشاندن بی کفایتی خود داستان نمی سازد.

13. او کنترل دارد

کنترل زندگی خود را در دست داشته باشید. حتی زمانی که همه چیز از دست شما خارج می شود، آرام و خونسرد باشید.

یک مرد واقعی می داند که وحشت و استرس فقط کارایی او را کم می کند. او برنامه ریزی می کند، تصمیم می گیرد و بر عواقب اعمال خود در حالتی آرام و خونسرد تمرکز می کند.

14. یک مرد واقعی اولویت های خود را می داند

آیا می دانید چه چیزی برای شما مهم است؟ و آیا می دانید واقعا چه چیزی باید مهمتر باشد؟ اکثر مردان در مورد اولویت های واقعی زندگی خود سردرگم هستند. خانواده و عزیزان در خوشی‌های دنیوی مقدم هستند.

15. یک مرد واقعی عیوب خود را می پذیرد

اگر می خواهید بدانید چگونه مرد باشید، حاضر باشید عیوب خود را بپذیرید و دیگر آنها را تکرار نکنید. یک مرد واقعی اگر تقصیر خودش باشد، تقصیر را گردن دیگری نمی‌اندازد.

او اشتباهات خود را می پذیرد و عهد می بندد که دیگر آنها را تکرار نکند. او می‌داند که پذیرش خطاها یا شکست‌ها او را ضعیف‌تر نمی‌کند. این فقط او را مصمم تر و مصمم تر می کند.

16. همدلی داشته باشید

در دنیای ما، همدلی را یک ویژگی زنانه می‌دانیم که باعث می‌شود مرد ضعیف به نظر برسد. اما اینطور نیست. همدلی به این معنی است که شما می توانید موقعیت را از منظر شخص دیگری ببینید، نه فقط از دید خودتان.

این بدان معنی است که شما نمی توانید خودخواه باشید. شما باید احساسات و ادراک دیگران را همیشه در نظر بگیرید.

17. شنونده خوبی باشید

ما می دانیم که گاهی اوقات شما فقط می خواهید در سکوت یک بازی فوتبال را تماشا کنید و زن خود را اذیت نکنید. یا فکر می‌کنید چیزی که کسی در مورد آن صحبت می‌کند احمقانه است و نمی‌خواهید گوش کنید.

اما یک مرد واقعی شنونده خوبی است. او کاملاً روی فردی که صحبت می کند تمرکز می کند و به جای نادیده گرفتن آنچه می گوید به او احترام می گذارد. آموزش کامل آشپزی

18. او روی یک زن تمرکز می کند

او بازیگر نیست. اگر او با یک زن قرار می گذارد، در برنامه های دوستیابی حضور نخواهد داشت. او همچنین با چندین زن در یک زمان صحبت نمی کند تا نفس خود را تقویت کند.

در عوض، او در یک زمان روی یک زن تمرکز می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا