سرگرمی

بهترین سریال هایی که تاکنون ساخته شده اند

در اینجا، انتخاب های ما را برای بهترین سریال هایی که تا کنون ساخته شده است، خواهید دید که شامل ژانر های کمدی، علمی تخیلی، درام، کارتون است. برخی از این موارد را خواهید دانست، برخی دیگر را فراموش کرده اید که وجود داشته اند، و برخی از آنها را ممکن است هرگز نشنیده باشید. انیمه های سریالی برتر معرفی شده اند.

انتقام جویان

سریالی به قدری فوق‌العاده دهه 60 که درست بود که در ماه‌های قبل از 1970 سر تعظیم فرود آورد. انتقام‌جویان زندگی تلویزیونی خود را به‌عنوان یک درام جنایی در باغ آغاز کرد، قبل از تبدیل شدن به یک نمایش ماجراجویی فوق‌العاده شیک، همه دهکده‌های شوم انگلیسی و چهره های اقتدار عجیب و غریب ترکیب میوه ای آن از درام جاسوسی، علمی تخیلی، و پاول و پرسبرگر به این معنی است که هرگز چیزی شبیه آن، قبل و یا بعد از آن وجود نداشته است. بهترین فیلم های جنگی در دنیا در این لیست معرفی شده اند.

فاجعه

کمدی کمدی شارون هورگان و راب دیلینی دو غریبه – به نام‌های ایر، شارون و راب- را دنبال می‌کند که یک شب با هم صحبت می‌کنند که منجر به بارداری غیرمنتظره می‌شود. این دو موفق می‌شوند جزئیات زندگی روزمره را به تصویر بکشند و در عین حال گریز را به ناب‌ترین شکل ارائه می‌کنند، شیمی‌شان در این سریال اغلب خنده‌دار می‌درخشد که از پرداختن به جنبه‌های سخت زندگی (الکل، خیانت، مرگ) در سبک دلی هراسی ندارد. شیوه. شخصیت‌های فرعی – از جمله مادر عجیب و غریب راب (کری فیشر) و برادر بداخلاق شارون (جاناتان فوربس) – بسیار لذت بخش هستند.

دکستر

فصل های ضعیف بعدی و آن پایان خنده دار را فراموش کنید، چهار فصل اول دکستر تلویزیونی هیجان انگیز خطرناک است. مایکل سی هال قاتل را با رمز ایفا می کند – او فقط قاتلان دیگر را بیرون می کشد – به عنوان یک شخصیت مبهم. شما واقعاً هرگز نمی دانید که او به کدام سمت خواهد رفت یا “دوستان” و خانواده او واقعاً در امنیت هستند. فصل اول شدید است، اما تعقیب دکستر برای از بین بردن «قاتل ترینیتی» در فصل چهار نقطه اوج سریال است.

فوتوراما

شاید سیمپسون ها اثر بزرگ مت گرونینگ باشند، اما فوتوراما شاهکاری است که اغلب نادیده گرفته می شود. انیمیشن علمی-تخیلی کمدی درباره پسر تحویل پیتزا که به طور برودتی یخ زده است و در سال 3000 از خواب بیدار می شود، با ایده های ترسناک پیچیده ای می پردازد، اما همیشه به روش های هوشمندانه، قابل ارتباط و خنده دار. با این حال بهتر است که می تواند به شدت احساسی باشد. اگر در پایان «بارک ژوراسیک» اشک نریزید، روح ندارید.

خط وظیفه

این سریال در مورد گروهبان کارآگاه استیو آرنوت و داستانی AC-12، یک واحد ضد فساد که وظیفه بررسی پرونده‌های درون نیروی پلیس را دارد، می‌پردازد. Line of Duty به سرعت به یکی از محبوب ترین درام های بی بی سی تبدیل شد، اما موفقیت آن فوری نبود. سه فصل طول کشید تا اینکه واقعاً شروع به کار کرد، اما پسر، این کار را انجام داد و به زودی به معیاری برای تمام درام‌های پلیسی تبدیل شد.

M*A*S*H

M*A*S*H یکی از معدود اسپین‌آف‌های بزرگ به کوچکی که توانسته پدر و مادر فیلم بلند خود را تحت الشعاع قرار دهد، سیت‌کام را در 11 فصل به سطح بالاتری رساند. این سریال که در طول جنگ کره اتفاق می‌افتد، اما بخشی از آن در جریان درگیری ویتنام پخش می‌شد، یک کمدی کمدی از طریق تفسیر اجتماعی است، با داستان‌هایی که مانند تصاویر گاهی وحشتناکش، واضح و بی‌دردسر است. قسمت آخر 121 میلیون بیننده جذب کرد.

خون واقعی

حماسه خون آشام HBO اعتیادآور است. با وجود رابطه جنسی به اندازه ای که از شبکه انتظار دارید، به علاوه شلاق زدن، مطمئناً کاملاً خونین است. اما سلاح مخفی True Blood رگه ضخیم طنزی است که علیه نگرش‌های منسوخ آمریکای راست‌گرا نسبت به همجنس‌گرایی لگد زد. مطمئناً، وقتی گرگینه‌ها ظاهر می‌شوند، کیفیت کمی پایین می‌آید – اما قبل از آن، تلویزیون است که باید برایش مرد.

سیاه دانه

نمی‌توان انکار کرد که Blackadder یکی از بهترین کمدی‌های کمدی تمام دوران است – و تنها با دوام ساخته می‌شود. این به این معنا نیست که اولین سریال – که توسط روآن اتکینسون و ریچارد کرتیس نوشته شده است – ضعیف است، اما سه قسمت پایانی که از خدمات بن التون استفاده می کند، در میان خنده دارترین قسمت های تلویزیون قرار می گیرد. عادت زنانه. این کمک می کند که بازیگران، از جمله ریک مایال و استفن فرای، خود را با سر به مواد دیوانه پرتاب کنند. بدون این تعهد، Blackadder چندان در این لیست نقشی نخواهد داشت.

نمایش جوانه زدن

در طول نه سری، پیپ شو – که دوستی ناکارآمد مارک (دیوید میچل) و جیز (رابرت وب) را دنبال می کند – بی سر و صدا در سریال های کمدی نوتی ها متحول شد و به طرفداران کمدی چیزی داد که قبلاً ندیده بودند. استفاده از روایت صوتی برای انتقال افکار درونی شخصیت‌های اصلی آن، و همچنین سبک دوربین نقطه‌نظر، همگی به ناهنجاری‌های بی‌نظیر می‌افزایند که Peep Show را اساساً بریتانیایی می‌کند.

مردگان متحرک

“داستان زامبی که هرگز تمام نمی شود!” این ایده اولیه خالق رابرت کرکمن برای کمیک پوچ محبوبش بود (که به طرز خنده‌داری، واقعاً به پایان رسیده است). با این حال، این اخلاق به اقتباس تلویزیونی نیز منتقل شده است که به موفقیتی بدل شده و چندین اسپین آف و حتی فیلم های بلند را ایجاد کرده است. فراتر از ترس ها و غم ها و زامبی ها، نگاهی طولانی و سخت به انسانیت می طلبد. این می پرسد که زندگی در یک دنیای متخاصم برای مدت طولانی با مردم متمدن چه می کند؟ نتایج به ندرت زیبا هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا