سرگرمی

فیلم خرس کوکائینی

فیلم خرس کوکائینی محصول کشور آمریکا و در ژانر هیجان انگیز و کمدی است. داستان یک خرس سیاه آمریکایی است پس از خوردن کیسه ‌ای پر از کوکائین. این ماجرا در یکی از شهرهای جورجیا اتفاق می افتد. خرس کوکائینی تبدیل به موجودی خطرناک و غیرقابل کنترل می‌شود و گروهی از مردم محلی و گردشگران با هم متحد می شوند تا از حملات مرگبار این خرس خطرناک جان سالم به در ببرند.

خسته از دنباله ها و بازسازی ها؛ آیا شما یا یکی از عزیزانی هستید که فرانچایز را تجربه می کنید؟ یونیورسال پیکچرز پادزهری برای شما آماده کرده است. این شرکت به دنبال دمیدن هوای تازه به سالن های سینما با بازی کری راسل، ری لیوتا بزرگ و یک خرس سیاه خون آلود است.

خرس کوکائین به کارگردانی الیزابت بنکس بر اساس داستان واقعی خرسی است که کیسه ای پر از کوکائین را بلعیده است. در حالی که ما مطمئن نیستیم که دقیقاً چه اتفاقی در زندگی واقعی منجر به مرگ حیوان شد، این کمدی تاریک آزادی خلاقانه ای را به خرس کوک شده وارد می کند تا یک حمله خشونت آمیز را آغاز کند.

کجا می توان کوکائین را تماشا کرد؟

خرس کوکائین در ۲۴ فوریه در ایالات متحده، بریتانیا و بیشتر کشورهای جهان به طور انحصاری در سالن های سینما اکران می شود.

نمی‌توانیم اشاره نکنیم که این کمدی با درجه R با عنوان دیدنی خرس کوکائین، اتفاقاً تاریخ اکران خود را با فیلمی به نام انقلاب عیسی به اشتراک می‌گذارد. باید آن برنامه نویسی سرگرم کننده را دوست داشته باشم.

آیا خرس کوکائینی در استریم اکران می شود یا در سینما؟

تماشاگرانی که می خواهند بدانند یکی از شکارچیان اصلی کوکائین چگونه دست کم یک کیلو ماده غیرقانونی را بلعیده است، باید در نزدیکی آن ها تئاتری را پیدا کنند که در آن خرس کوکائین پس از نمایش در اواخر ماه فوریه آینده در دسترس خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعیه ای در رابطه با اینکه آیا و چه زمانی خرس کوکائین اکران عمومی خواهد شد، منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که پیکاک یک فیلم کمدی در حال اکران باشد.

Peacock دارای مجموعه محدودی از محتوا به صورت رایگان و دو طرح اشتراک پولی اصلی است که در صورت ورود Cocaine Bear به احتمال زیاد دو گزینه آخر مورد نیاز خواهد بود. هزینه اشتراک حق بیمه پایه 5.99 دلار در ماه و

ویژگی هایی که کل کاتالوگ فیلم ها و سریال ها را با تبلیغات محدود پر می کند. برنامه دوم و کمی گران تر پریمیوم پلاس ماهانه 9.99 دلار آمریکا هزینه دارد و تبلیغات را کاملا خارج از رویداده ای زنده حذف می کند و قابلیت دانلود عناوین منتخب برای مشاهده آفلاین را اضافه می کند .

محل دیدن خرس کوکائینی:

در حال حاضر، تنها راه تماشای خرس کوکائین این است که در روز جمعه، ۲۴ فوریه، به یک تئاتر بروید. می توانید یک نمایش محلی در فاندانگو پیدا کنید.

در غیر این صورت، فقط باید منتظر بمانید تا برای اجاره یا خرید در پلتفرم‌های دیجیتالی مانند Vudu، Amazon، Apple و YouTube در دسترس قرار گیرد یا برای پخش در Peacock در دسترس قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر، به خواندن ادامه دهید.

چگونه خرس کوکائینی را رایگان تماشا کنیم؟

پوشش نقره ای برای خرس کوکائین کمی طولانی تر شد، شانس بیشتری برای تماشاگران جدید برای تجربه خرس کوکائین برای خودشان یا برای طرفداران فیلم برای تماشای آن برای هشتمین بار، بدون هیچ قضاوتی.

در حال حاضر امکان استریم با اشتراک دیزنی پلاس وجود دارد.

بازیگران خرس کوکائینی

Cocaine Bear توسط جیمی واردن نوشته شده و الیزابت بنکس کارگردانی کرده است. بازیگران زیر در آن بازی می کنند:

  • کری راسل در نقش ساری
  • ری لیوتا در نقش سید دنت وود
  • آلدن ارنرایش در نقش ادی دنت وود
  • اوشی جکسون جونیور در نقش دیوید
  • مارگو مارتیندیل
  • جسی تایلر فرگوسن
  • کریستوفر هیوجو

چه زمانی خرس کوکائینی در پیکاکولا خواهد بود؟

در حالی که هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم کوکائین اعلام نشده است، می توانیم تخمین بزنیم که این فیلم چه زمانی می تواند براساس یک فیلم دیگر یونیورسال پیکچرز به پیکاک برود.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine_Bear

اگر خرس کوکائین از همین الگو پیروی کند، می تواند تا اواسط آوریل راه خود را به این پلتفرم باز کند. با این حال، فیلم های دیگر مانند نوپ بیش از ۱۰۰ روز طول کشید، بنابراین بهتر است این تخمین را با ذره ای نمک در نظر بگیرید.

آیا Cocaine Bear در HBO MAX پخش خواهد شد؟

نه، Cocaine Bear در HBO Max حضور نخواهد داشت، زیرا این یک فیلم برادران وارنر نیست. در حالی که این شرکت قبلاً فیلم های خود را در HBO Max و در همان روز در سینماها منتشر کرده بود، از آن زمان متوقف شده و یک فاصله 45 روزه بین اکران در سینما و اکران استریم اجرا کرده است.

آیا خرس کوکائینی در نتفلیکس پخش می شود؟

نه، خرس کوکائین حداقل به این زودی ها در نت فلیکس در دسترس نخواهد بود، زیرا پس از اکران فیلم مستقیما به سراغ پیکاک خواهد رفت.

در این میان، تنها باید منتظر ماند تا این قابلیت در پلتفرم استریم ان بی سی در دسترس قرار بگیرد.

https://www.aparat.com/v/VM6sy

آیا در Hulu در دسترس خواهد بود؟

بینندگان می گویند که می خواهند برنامه تلویزیونی جدید Smile را در Hulu مشاهده کنند. متأسفانه این امکان وجود ندارد زیرا Hulu در حال حاضر هیچ یک از قسمت های رایگان این سریال را در حال حاضر ارائه نمی دهد. این انحصاری برای کانال MTV خواهد بود که با مشترک شدن در خدمات تلویزیون کابلی یا ماهواره ای دریافت می کنید. شما نمی توانید آن را در Hulu یا هر سرویس پخش رایگان دیگری تماشا کنید.

این فیلم مهیج با الهام از داستان واقعی سقوط هواپیمای حامل مواد مخدر در سال ۱۹۸۵، گم شدن کوکائین و خرس سیاهی که آن را خورد، گروه عجیب و غریبی از پلیس ها، مجرمان، توریست ها و نوجوانان را پیدا می کند که در جنگلی در جورجیا در حال گشت و گذار هستند؛ جایی که یک شکارچی ۵۰۰ هزار ساله مقدار زیادی کوکائین خورده و برای ضربه و خون بیشتر، دست به یک جنون کوکائینی زده است.

https://saziha.ir/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c.html

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا