سرگرمی

بازیهای سرگرم کننده و جالب برای کودکان

– شکار لاشخورها و گنج یابی –

1-شکار لاشخور

اگر اخیراً شکار لاشخور انجام نداده اید، پس زندگی نمی کنید! بسته به اینکه می‌خواهید بچه‌ها چه تعداد آیتم را پیدا کنند و چه تعداد از بچه‌ها بخشی از بازی هستند، می‌توانید فهرست اقلام را برای هر کودک با دست بنویسید یا آن را در رایانه تایپ کنید و نسخه‌های آن را چاپ کنید. اگر آیتم‌ها در مکان‌های مخفی سختی قرار دارند، سرنخ‌هایی را در کنار هر مورد در لیست بنویسید. بچه ها عاشق ماجراجویی و چالش خواهند بود.

2-شکار لاشخورهای مسافرتی

شکار لاشخور را می توان به راحتی در جاده ها انجام داد و بسیاری از جاذبه ها (موزه ها و گالری ها به طور خاص) نسخه های خاص خود را ارائه می دهند.

3-شکار رنگ و تعداد

شکار را برای کودکان کوچکتر ساده کنید. به جای نوشتن مواردی در فهرستی که ممکن است نتوانند بخوانند، جعبه های رنگی را روی یک کاغذ سفید علامت بزنید و از بچه ها بخواهید وسایلی را در اطراف خانه پیدا کنند تا با رنگ ها مطابقت داشته باشند. اگر اعداد را درک می کنند، به ترکیب اضافه کنید.

4-شکار قطعه پازل

اگر با یک فضای نسبتاً مرتب شروع کنید (که ما در اطراف خانه خود کم پیدا می کنیم.) تکه های یک پازل بزرگ را در اطراف اتاق مخفی کنید و از بچه ها بخواهید آنها را شکار کنند. تکه ها را یکی یکی برگردانید تا در پازل تکمیل شده با هم قرار گیرند.

5-شکار درخشش در تاریکی

این ایده فوق‌العاده از خواننده ما، دنیز گرفته شد، و من مجبور شدم به اشتراک بگذارم! دنیز گفت: «بچه‌های من وقتی سنگ‌های درخشان را در تاریکی پنهان می‌کنم، چراغ‌ها را خاموش می‌کنم و اجازه می‌دهم ببینند چه کسی می‌تواند بیشتر جمع‌آوری کند، دوست دارند. آنها معمولاً از ما می خواهند که بازی را چندین بار (سن 4 و 7 سالگی) تکرار کنیم. من چند سنگ زیبا که در تاریکی می درخشند را در آمازون با قیمت بسیار مناسب 10 دلار پیدا کردم.

6-گنج یابی با سرنخ

این بازی سرپوشیده معمولاً تمام سنین خانواده ما را درگیر می کند. کوچکترها اغلب از خواهر و برادرهای بزرگتر خود درخواست می کنند تا یک گنج یابی طراحی کنند که آنها را به دنبال جایزه نمادین (معمولا تنقلات میوه) در خانه هدایت کند. بخش چالش برانگیز نوشتن سرنخ های هوشمندانه ای است که جویندگان را از نقطه ای به نقطه دیگر تا یافتن گنج هدایت می کند. بزرگسالان می توانند درگیر شوند و این کار را به همان اندازه که بچه های کوچکتر نمی توانند بخوانند، ساده کنند تا بتوانند بازی کنند. به عنوان مثال، استفاده از سرنخ های تصویری به جای سرنخ های نوشتاری.

سرنخ های قافیه: بچه های بزرگتر ممکن است از چالش اضافی ایجاد سرنخ هایی که قافیه هستند لذت ببرند.

امتیاز: آنها روی مهارت های نوشتاری خود کار می کنند!

– بازی های رومیزی و بازی های رومیزی –

1-دومینوها

یکی دیگر از آن بازی های کلاسیک برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان. برای دستورالعمل نحوه بازی به اینجا مراجعه کنید. شما حتی نیازی به خرید دومینو ندارید، فقط آنها را پرینت بگیرید و برش دهید!

2-سرنگونی دومینو

برخلاف بازی دومینو، باید اینها را از فروشگاه خریداری کنید. این یکی از آن بازی‌های فعالیتی برای کودکان است که می‌توانند تمام روز را در یک روز بارانی انجام دهند. به سادگی آنها را یکی پس از دیگری تنظیم کنید و آنها را برگردانید!

3-دستگاه روب گلدبرگ

هدف ماشین روب گلدبرگ تکمیل یک کار ساده با استفاده از یک سری مراحل پیچیده است. (بله، پیچیده کردن آن در واقع قسمت سرگرم کننده است.) بچه های من این ماشین ها را در خانه ساخته اند تا در نمایشگاه محلی ما شرکت کنند. ماشین روب گلدبرگ خود شما نیازی به این کار ندارد. هدف این است که دستگاه‌های ساده را به یکدیگر پیوند دهیم تا یک اثر دومینو ایجاد شود، که در آن هر دستگاه دیگری را تحریک می‌کند. انجام یک کار ساده اختیاری است و می تواند بستگی به این دارد که بچه ها چقدر می خواهند به چالش کشیده شوند.

2 بازی رومیزی مورد علاقه ما برای خانواده ها :

بازی‌های رومیزی – بهترین بازی‌های سرپوشیده برای بچه‌ها. در زیر لیستی از بازی های سرگرم کننده از برخی از بازی های مورد علاقه کلاسیک ما آورده شده است. می دانیم که خانواده ها اغلب به دنبال بازی های داخل سالن برای 4 بازیکن هستند. اکثر این فعالیت‌های بازی روی تخته برای بچه‌ها چهار یا حتی بیشتر را در خود جای می‌دهند.

1-سنگ مرمر

هنگام جمع آوری تیله برای این بازی، مطمئن شوید که برای هر بچه ای که قرار است بازی کند، 1 تیله بزرگتر تهیه کنید. ابتدا یک دایره به عرض 3 فوت از نوار یا رشته ماسک ایجاد کنید. برای هر بازیکن 3-5 تیله در نزدیکی مرکز دایره قرار دهید. هر کودک به نوبت، دستان خود را خارج از دایره قرار می دهد و با انگشت شست خود به سمت تیله های مرکز، تیله بزرگ خود را از مشت بیرون می زند. اگر هر تیله‌ای را از رینگ بیرون بیاورند، می‌توانند آن‌ها را نگه دارند و دوباره بازی کنند. اگر از دست دادند، سنگ مرمر بزرگ خود را آنجا می گذارند تا دوباره نوبت آنها برسد. وقتی همه تیله ها از رینگ حذف شوند، برنده بچه ای است که بیشترین تیله را داشته باشد.

2-تاس بازی

مجموعه ای از 10 تاس می تواند در کیف شما جا شود و شما فوراً بازی های کوچکی را در خانه یا هر کجا که فرود می آیید دارید. اینها چهار بازی خانوادگی مورد علاقه ما در داخل خانه هستند که می توانید فقط با یک مجموعه تاس، کاغذ و خودکار بازی کنید. پیوندها شما را به دستورالعمل‌های نحوه بازی می‌برد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا